اختراع شگفت انگیز ژاپنی ها که جهان را زیر و رو می کند

اختراعات عجیب و شگفت انگیز کشور ژاپن بسیار فراوان و کم نظیر می باشد و می توان گفت اختراع های این کشور در دنیا حرف اول را می زند.

اختراعات کم نظیر شگفت انگیز ژاپنی ها 

اختراعات عجیب و شگفت انگیز ژاپنی ها کم نیست اما در طول تاریخ چشم بادامی ها بیشترین اختراعات بشر را به جهان معرفی کرده اند. اختراعات عجیب و شگفت انگیز ژاپنی ها، از سلاح ها گرفته تا انواع وسایل الکترونیک، توانسته به فرهنگ، سرگرمی و زندگی روزمره مان کمک کند. امروزه هم آن ها با اختراع لوازم جدید در عرصه تکنولوژی زندگی ما را آسان نموده اند. 25 اختراع عجیب و حیرت انگیز ژاپنی ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  ادامه مطلب ...

اتمام موجودی در روز نخست عرضه موبایل آنر 10 در اروپا

خبر خوشی دیگر برای هوآوی؛ تمام موجودی انبارهای این شرکت در روز نخست عرضه موبایل آنر 10 در قاره اروپا به اتمام رسید و دیگر خریداران مشتاق می بایست مدت بیشتری را برای تصاحب این موبایل به انتظار بنشینند.


 
ادامه مطلب ...

افشای تصویری از پنل جلویی موبایل ویژه هشتمین سالگرد تاسیس شیائومی

از یک ماه قبل شایع شده بود که کمپانی شیائومی قصد دارد به مناسبت هشتمین سال تاسیسش یک موبایل هوشمند ویژه را راهی بازار نماید. حال تصاویری شامل پنل جلویی، جعبه بسته بندی و پوستر معرفی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس دانسته های جدید ظاهراً موبایل سالگرد هشتمین سال تاسیس شیائومی قرار نیست همان پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Xiaomi Mi 8 باشد و انتظار می رود شاهد رونمایی از آن در خلال یک کنفرانس خبری در شهر شانگهایی در تاریخی نزدیک باشیم. ضمن این که این موبایل تنها محصول جدیدی نخواهد بود که در رویداد مذکور معرفی خواهد شد.

 

ادامه مطلب ...

کنفرانس Google I/O چه در مورد آینده اندروید به ما گفت؟

اندروید پی تا مدتی دیگر از راه می‌رسد و تقریبا همه ویژگی‌های جدیدی که قرار است به آن اضافه شود را می‌دانیم و در مورد آن خوانده‌ایم. بعضی تغییرات نسبت به نوقا و اوریو که این روزها روی بیشتر تلفن‌های اندرویدی دیده می‌شود کاملا مشهود است.

صحبت‌ها و موضوعاتی که در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ۲۰۱۸ موسوم به Google I/O مطرح شد به ما دیدگاه بهتری نسبت به آینده این سیستم عامل محبوب و جهانی داد.

  ادامه مطلب ...

در نسخه بعدی مرورگر کروم برچسب «Secure» از کنار آدرس ها حذف می شود

طبق اعلام مقامات گوگل، در نسخه بعدی مرورگر کروم برچسب «Secure» از کنار آدرس های به نمایش درآمده در آدرس بار حذف خواهد شد تا تاکیدی باشد بر این که همه سایت ها به صورت پیشفرض می بایست از اتصال های امن HTTPS بهره مند باشند.


 

ادامه مطلب ...