مهمترین گجت های سال 2017 ؛ تکنولوژی هایی که منتظرشان هستیم

سال 2016 به سرعت در حال سپری شدن است. دنیای تکنولوژی نیز در تکاپو است تا فصلی جدید را در تولید و عرضه محصولات آغاز کند. با آمدن سال 2017 بسیاری از دوستداران تکنولوژی منتظر ورود سیل عظیمی از محصولات جدید از سوی کمپانی‌های مختلف هستند. در مطلب امروز قصد داریم مهمترین گجت های سال 2017 که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را هیجان‌زده خواهند کرد را به شما معرفی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.


 

ادامه مطلب ...

آشنایی با استارتاپ سبکتو در الکامپ ۹۷

سرانه پایین مطالعه در کشور ما معضل جدیدی نیست؛ بارها در موردش گفته‌اند و بارها شنیده‌ایم. اما در نمایشگاه الکامپ امسال بالاخره یک استارتاپ پیدا شده که با راهکاری تازه در مسیر حل این مشکل قدم بگذارد.

«سبکتو» مجموعه‌ای است که «میکروکتاب» می‌سازد؛ کتاب‌های کوچکی که از فشردگی کتاب‌های بزرگ تولید شده‌اند تا هم مطالعه‌شان راحت‌تر باشد و هم بتوانید در زمان کوتاه‌تری آن‌ها را به اتمام برسانید. یک روش خوب و بسیار مؤثر برای افرادی که حوصله و وقت مطالعه کتاب ندارند.

 

ادامه مطلب ...

بی ام و BMW X5 M با تیونینگ اتوداینامیکس معرفی شد

یک شرکت تیونیگ هلندی با نام اتوداینامیکس نسخه‌ی تقویت شده از بی‌ام‌و X5 M را معرفی کرده است که ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

 
ادامه مطلب ...

هوش مصنوعی واتسون IBM برنامه‌های درمانی اشتباه تجویز می‌کند

سال گذشته گفته شده بود که هوش مصنوعی واتسون کمپانی IBM، راه هایی درمانی برای درمان سرطان ارائه می دهد که معمولاً با رویکرد و پیشنهادهای پزشکان همخوانی دارد. با این وجود به نظر می‌رسد هوش مصنوعی یاد شده هنوز اشکالات زیادی دارد چرا که در چند مورد به خصوص برنامه‌های درمانی اشتباهی را پیشنهاد داده است.

  ادامه مطلب ...