پورشه 911 هیبرید تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد

در تلاش برای تولید خودروی تمام الکتریکی، نسل هشتم پورشه 911 تا سال ۲۰۲۲ به‌عنوان خودروی هیبریدی وارد بازار خواهد شد. سرانجام پس از مدت طولانی انتظار، نسل هشتم  پورشه 911 درنهایت در مدل‌های Carrera S و Carrera 4S با مشتقات فراوانی طی سال‌های آینده وارد بازار می‌شود. 

پورشه 911 هیبرید تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد

 

ادامه مطلب ...

نرم افزار ردیابی با شماره تلفن با اپلیکیشن پی جو

کاربرد نرم افزار ردیابی پی جو چیست؟ گاهی اوقات برای نظارت بر خانواده باید رفتارهای افراد آن موردبررسی قرار گیرد و نکات نامناسب رفتاری و مکان‌های نامناسب به افراد آن گوش زد شود و از طرفی چون این روزها همه از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بهترین راه انجام این کار ردیابی با شماره تلفن  است که توسط نرم‌افزار محبوب پی جو انجام می‌شود. شما می‌توانید با واردکردن شماره اعضای خانواده خود به این نرم‌افزار از مکان آن‌ها به‌صورت آنلاین یا بدون استفاده از اینترنت آگاه شوید.این برنامه همچنین از نقشه گوگل برای نمایش مکان افراد استفاده می‌کند و این امر موجب می‌شود با نشانه‌گذاری محل‌های حضور یک شخص محدوده فعالیت فرد در طول روز برای شما نمایان شود.

نرم افزار ردیابی شماره تلفن با نرم افزار پی جو

  ادامه مطلب ...

به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز دردسترس همه‌ی رایانه‌های شخصی قرار گرفت

مایکروسافت سرانجام موفق شد دانلود به‌روزرسانی اکتبر۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ را بدون مشکل برای همه‌ی رایانه‌های شخصی فراهم کند. مایکروسافت  اشکالاتی را برطرف کرده که از نصب آخرین به‌روزرسانی برای برخی کاربران ویندوز مانع می‌شد. بعد از انتشار به‌روزرسانی ماه اکتبر، مشکل پاک‌شدن برخی از فایل‌ها این غول نرم‌افزاری را به  بازنشر آن در ماه گذشته مجبور کرد. پس از آنکه نصب این به‌روزرسانی روی سیستم‌هایی با نرم‌افزار یا درایورهای ناسازگار با مشکل مواجه شد، مایکروسافت کوشید مطمئن شود همه‌ی رایانه‌های شخصی موفق می‌شوند آخرین آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت کنند.

به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز دردسترس همه‌ی رایانه‌های شخصی قرار گرفت

 
ادامه مطلب ...