به رنگ سادگی: بهترین بازی‌ های آرکید اندروید و iOS

معمولا وقتی صحبت از بازی ساده و آرکید گوشی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد کچ اپ (Ketchapp) است. تقریبا تمام بازی‌های فرانسوی‌ها از فرمول «کنترل ساده+روند چالش برانگیز» پیروی می‌کنند و همین مسئله به تنهایی کافیست تا عناوین آن‌ها را آرکید (Arcade) بنامیم.

  ما این بار به سراغ بازی‌هایی از این سبک رفته‌ایم که توسط کچ اپ ساخته نشدند. بازی‌هایی که بعضا از محبوبترین‌های گوشی هستند و به خاطر کیفیت بالای خود، کسانی را که به دنبال عناوین ساده هستند را تا مدت‌ها سرگرم نگه می‌دارند. بنابراین اگر می‌خواهید با بازی‌های آرکیدی آشنا شوید که توسط کچ اپ ساخته نشده‌اند، مطلب پیش‌رو از دست ندهید.

Smash Hit



بازی آفلاین است

آن لحظه که توپ‌های فلزی را پرت می‌کنید و شیشه‌ها را می‌شکنید، همانجاست که Smash Hit تبدیل به یکی از آرامش‌بخش‌ترین چیزهایی می‌شود که تاکنون دیده‌اید. در این بازی رکوردی، هر وقت به اجسام شیشه‌ای رسیدید باید آن‌ها را بشکنید تا راه برای شخصیت اصلی باز شده و او به مسیرش ادامه بدهد. Smash Hit بازی خیلی ساده‌ای است اما به قدری خوب روی جزییات شکستن شیشه‌ها، تنوع محیط‌ها و پازل‌ها کار کرده که به خاطر جذابیت زیادش آدم گاهی اوقات هوس می‌کند به آشپزخانه رفته و این لذت را واقعا تجربه کند.

Wall Kickers



بازی آفلاین است

بازی‌های آرکید اگرچه یکی از ساده‌ترین مکانیزم‌های گیم پلی‌ و کنترل‌ را دارند اما بخش جذاب‌شان اینجاست که از دل همین سادگی‌ها یک تجربه چالش برانگیز بیرون می‌آورند. Wall Kickers به عنوان جدیدترین بازی لیست، از آن دسته عناوینی آرکیدی است که به خوبی این مسئله در آن‌ دیده می‌شود. در این بازی ساده کنترل یک میمون را داشته و با ضربه روی صفحه لمسی، باید سعی کنید بین دیوار‌ها پریده و رکورد بزنید. اگر هم انگشت‌تان را نگه دارید او پرش بلندتری انجام می‌دهد.



بازی آفلاین است

انگری بردز اینجا، انگری بردز آنجا، انگری بردز همه‌جا؛ هر چند پرندگان خشمگین این روزها نه محبوبیت گذشته را ندارند و نه به اندازه سال‌های قبل پرکار هستند اما روویو میراثی را از خودش به جا گذاشته که به خاطر کیفیت بالایش، در لیست‌های بهترین‌ها همیشه می‌توانیم بخشی از این میراث را ببینم. فکر کنم انگری بردز آن قدر شناخته شده است که نیازی نیست بازی را توضیح بدهم. فقط این نکته را اضافه کنم اگر به دنبال یک ماجراجویی جدیدتر با پرندگان خشمگین هستید، Angry Birds Evolution را از دست ندهید.


منبع: digiato

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.