به رنگ سادگی: بهترین بازی‌ های آرکید اندروید و iOS

معمولا وقتی صحبت از بازی ساده و آرکید گوشی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد کچ اپ (Ketchapp) است. تقریبا تمام بازی‌های فرانسوی‌ها از فرمول «کنترل ساده+روند چالش برانگیز» پیروی می‌کنند و همین مسئله به تنهایی کافیست تا عناوین آن‌ها را آرکید (Arcade) بنامیم.

  ادامه مطلب ...

مرگ بیش از ۲۵۹ نفر هنگام تلاش برای ثبت سلفی در طول ۷ سال

گزارشات اخیر نشان می‌دهند که از سال ۲۰۱۱ تاکنون، بیش از ۲۵۹ نفر در سراسر دنیا به‌هنگام تلاش برای ثبت تصاویر سلفی، جان خود را از دست داده‌اند.

مدت‌ها است که محققان و کارشناسان از خطراتِ ثبت تصاویر سلفی خبر می‌دهند و طبق یک گزارش، این‌روزها مرگ بر اثر سلفی از مرگ بر اثر حمله‌ی کوسه‌ها قربانی بیشتری می‌گیرد.

 

ادامه مطلب ...

مدیرعامل ال جی موبایل: این واحد سال آینده به کمک 5G به سودآوری خواهد رسید

مدیرعامل ال‌جی موبایل بر این باور است که این واحد با وجود ضرردهی متوالی، سال آینده می‌تواند به لطف فناوری 5G به بخشی سودآور تبدیل شود.

پیش‌بینی‌های اخیر مالی حاکی از آن هستند که سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸، فصلی به‌شدت بد برای  ال جی موبایل بوده است. متأسفانه، عمکرد ضعیف واحد موبایل ال‌جی کماکان ادامه دارد و انتظار می‌رود که ضرر این بخش تا پایان سال میلادی جاری به ۴۰۰ میلیون دلار برسد. اما با این وجود، هوانگ جنگ هوان، مدیرکل و  مدیرعامل ال‌جی موبایل بر این باور است که این وضعیت به‌زودی تغییر خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...